Wandel mee in Noordwijk

In Noordwijk kun je 5 of 10 KM wandelen. Is dit wat ver voor je of ben je minder goed ter been? Dan hebben we een speciale route van 3,5 km. Je kunt individueel meewandelen of in een team. Voorafgaand aan het evenement helpen we je met de ideale voorbereiding en tijdens het evenement kun je rekenen op een prachtige wandelroute door de duinen en over het strand van Noordwijk. Uiteraard word je feestelijk onthaald bij de finish en ontvang je jouw Sunset Walk medaille!

Wandel mee vanuit huis

Is Noordwijk wat ver of loop je liever in alle rust in je eigen omgeving? Dat kan, want je kan ook vanuit huis meedoen aan de Sunset Walk. Je bepaalt je eigen wandelroute. Wandel individueel of vraag vrienden en familie om je te vergezellen. Uiteraard word je digitaal onthaald bij de finish en ontvang je jouw Sunset Walk medaille!

Wil je liever hardlopen?
Dat kan! In hetzelfde weekend als de Sunset Walk vindt in Noordwijk de 10 van Noordwijk plaats. Op zondag  kun je in Noordwijk 5 of 10 km hardlopen. De 10 van Noordwijk heeft de Hersenstichting exclusief gekozen als het goede doel waarvoor je in actie kunt komen! Klik hier voor meer info.

Waarom vinden wij dit belangrijk?

Al meer dan 4 miljoen Nederlanders hebben een hersenaandoening. Van dementie, parkinson, een beroerte, depressie en migraine tot hersenletsel na een ongeluk. In veel gevallen bestaat er nog geen behandeling die de aandoening kan stoppen of vertragen. Leren leven met de zichtbare en onzichtbare gevolgen is dan vaak de enige optie. Dit heeft een enorme impact op de kwaliteit van leven, hoewel je daar aan de buitenkant vaak niets van ziet. Tijdens de Sunset Walk willen wij aandacht vragen voor al deze mensen die leven met een aandoening die onzichtbaar is.

Wandel jij ook mee?

✓ Je maakt een onvergetelijke wandeling inclusief voorbereiding en entertainment
✓ Je draagt bij aan de doelstellingen van de Hersenstichting
✓ Je ontvangt de enige echte Sunset Walk medaille
✓ Je kunt geld ophalen voor een betere kwaliteit van leven voor mensen met een hersenaandoening

Meer informatie

Heb je vragen over het kopen van je startbewijs? Meer informatie vind je via de link hieronder. Hier staan ook alle veelgestelde vragen vermeld, bijvoorbeeld over starttijd en locatie.