´╗┐ HersenletselCongres - Hersenstichting
HersenletselCongres

HersenletselCongres

Op maandag 5 november 2018 organiseren AXON leertrajecten en de Hersenstichting het HersenletselCongres. Een jaarlijks terugkerend congres ten behoeve van de zorg- en dienstverlening en ondersteuning van mensen met niet-aangeboren hersenletsel.

Elk jaar worden de nieuwste wetenschappelijke inzichten gepresenteerd. In het programma komen verder best practices en (onder-steunings)methodieken aan de orde. Het congres richt zich op alle dienstverleners betrokken bij mensen met niet-aangeboren hersenletsel, zoals verpleegkundigen, verzorgenden, begeleiders, wijk-teammedewerkers, leidinggevenden, leerkrachten, arbeidsbegeleiders, maatschappelijk werkers en consulenten, gedragskundigen, etc.

Programma

Het programma wordt in de loop van het jaar bekend. In het programma zitten de volgende elementen: resultaten van wetenschappelijk onderzoek en de vertaling hiervan naar het werk van alle dag, best practices uit de zorg, het onderwijs en de arbeidsintegratie, vernieuwingsprojecten, etc. Suggesties zijn welkom via info@hersenletselcongres.nl.

2017: Jubileumjaar

Vorig jaar was een bijzonder jaar, want we vierden alweer het 10-jarig bestaan van het HersenletselCongres. In de afgelopen tien jaar is er veel ontwikkeld en wetenschappelijk onderzocht op het gebied van hersenletsel.

De Hersenstichting zet zich samen met AXON leertrajecten al 10 jaar met veel plezier en succes in om de zorg voor deze grote groep patiënten te blijven verbeteren door kennisdeling voor en door professionals. Ook dit 11e jaar hopen we er weer een inspirerend congres van te maken met elkaar. Graag tot ziens!

Voor meer informatie en aanmelden, kijk op: www.hersenletselcongres.nl