Het Fitte Brein

Ook in 2016 zijn de Hersenstichting, Alzheimer Nederland en de Edwin van der Sar Foundation partners van Het Fitte Brein! Deze serie van gratis publiekslezingen door professor Dick Swaab, professor Erik Scherder en voormalig Olympisch kampioen Ard Schenk belicht het belang van lichaamsbeweging voor fitte en gezonde hersenen. Het is een onderwerp dat goed aansluit bij de activiteiten en de projecten van de drie stichtingen, die met hun financiële bijdrage zorgdragen voor een verdere continuering van de populaire reeks lezingen.

Vorige lezing: Tilburg

In Tilburg was op 25 juni de tweede bijeenkomst van Het Fitte Brein in 2016. Uiteraard stonden Ard Schenk, Dick Swaab en Erik Scherder weer op het podium. De heren hebben het publiek, elk op hun unieke manier, meegenomen in hun ervaringen en visies op de invloed van bewegen op het brein.

Volgende editie in Gelderland!

Op 1 oktober vindt de derde editie van Het Fitte Brein in 2016 plaats. Deze keer vindt het plaats in Apeldoorn. Sprekers Ard Schenk, Dick Swaab en Erik Scherder zullen deze middag ieder vanuit hun eigen perspectief de invloed van bewegen en het gebruik van het brein bij jongeren en ouderen bespreken.
Uiteraard vindt voorafgaand aan de lezing een informatiemarkt plaats. Ook zal er een boekenverkoop plaatsvinden (alleen contant betalen). De boeken kunnen na de lezing gesigneerd worden door onze sprekers.

Aanmelden:
U kunt zich binnenkort aanmelden voor Het Fitte Brein in Apeldoorn via deze website.