Het opblaasbare Megabrein is maar liefst 4 meter hoog en 6 meter lang. U kunt er gewoon doorheen lopen! Op de binnen- en buitenkant van deze hersenen vindt u informatie over de werking van de hersenen en over allerlei hersenaandoeningen, zoals dementie en hersentumor.

Megabrein te huur

U kunt het Megabrein van de Hersenstichting ook huren. Organiseert u een belangrijke dag over hersenen of wilt u een mooie aandachtstrekker tijdens uw evenement? De Hersenstichting verzorgt het vervoer van het Megabrein van en naar de gewenste locatie. Iedereen kan zelf het Megabrein opzetten en na afloop weer inpakken, door middel van de meegeleverde instructie.

Heeft u interesse? Laat het ons gerust weten. De kosten voor huur en vervoer zijn op aanvraag. Voor meer informatie over het Megabrein en reserveringen kunt u contact opnemen met Thea van der Woude via haar mailadres.

Het Megabrein is een mooie aandachtstrekker op uw evenement. Foto: Ilco Kemmere

Het Megabrein…

• Het Megabrein kan alleen binnen worden geplaatst;
  • De afmetingen zijn 4m hoog, 5m breed en 6m lang;
  • De benodigde ruimte is minstens 6 bij 7 meter, zodat mensen er ook omheen kunnen lopen;
  • Ook aan de buitenzijde is informatie over de hersenen te lezen;
  • Het Megabrein dient van stroom te worden voorzien;
  • De Hersenstichting verzorgt het vervoer van het Megabrein van en naar de gewenste locatie. Iedereen kan zelf het Megabrein opzetten en na afloop weer inpakken, door middel van de meegeleverde instructie.