Publieksdag 2017

Publieksdag 2017

Op donderdag 12 oktober 2017 vond de 25e Publieksdag van de Hersenstichting plaats in De Doelen in Rotterdam met als thema Hersenen en prikkels. Het was een enerverende en geslaagde dag!

Tijdens diverse lezingen vertelden prominente hersenonderzoekers over hun onderzoeken naar hersenen en prikkels. In de pauzes konden bezoekers een kijkje nemen op het HersenPlaza (voorheen Informatiemarkt en Belevenisplein) waar veel patiëntenverenigingen te vinden waren. Daarnaast kon men kennismaken met ontwikkelingen op het gebied van hersenonderzoek en zorg, en meedoen aan allerlei testjes en experimenten.

Foto's en lezingen

Op onze faceboekpagina vindt u de foto's. Neem een kijkje.

De lezingen vindt u binnenkort terug op ons YouTubekanaal. Zodra deze beschikbaar zijn, dan vermelden wij dat op deze pagina.

Programmaboekje

Bent u benieuwd naar het programma, of op zoek naar naslagwerk? Bestel dan het programmaboekje in de webwinkel. Daarin staan de lezingen en sprekers vermeld, de aanwezigen op het HersenPlaza en meer relevante informatie.