´╗┐ Publieksdag - Hersenstichting
Publieksdag

Publieksdag

Dit jaar organiseert de Hersenstichting geen Publieksdag. Na 25 mooie Publieksdagen gebruiken wij 2018 om te onderzoeken in welke nieuwe vorm we een brug kunnen blijven slaan tussen hersenwetenschappers, zorgprofessionals, onze donateurs en vrijwilligers, patiënten en publiek.

De Hersenstichting is volop in ontwikkeling. Dat ons werk belangrijk wordt gevonden, blijkt uit de groeiende steun die we krijgen van onze donateurs, vrijwilligers, partnerorganisaties en iedereen die ons een warm hart toedraagt.

We willen graag op een eigentijdse, passende manier inzicht geven in de wijze waarop wij het geld van de donateurs inzetten om alle hersenaandoeningen de wereld uit te krijgen. We gebruiken 2018 om te onderzoeken in welke vorm we een brug kunnen slaan tussen hersenwetenschappers, onze donateurs en vrijwilligers, patiënten en publiek. Zodra we weten hoe we dit in 2019 gaan doen, leest u dit uiteraard in het HersenMagazine en op onze website.