Janet met parkinson en dochter Alicia

Leven met de ziekte van Parkinson

Janet kreeg op haar 43e te horen dat zij de ziekte van Parkinson had. Dat is nu negen jaar geleden. Al in 2017 werkte zij samen met de Hersenstichting om een gezicht aan deze meedogenloze ziekte te geven.

Ook zo benieuwd hoe het nu met haar gaat? In een zelfgemaakte video kijkt ze terug op de afgelopen tijd, ze legt uit hoe ze in haar dagelijkse leven omgaat met de ziekte én ze vertelt over een spannende gebeurtenis die haar te wachten staat.

Het hele verhaal

Janet is 50 jaar en moeder van Alicia. Samen hadden ze een fijn en onbezorgd leven. Tot negen jaar geleden bij Janet de diagnose ziekte van Parkinson werd vastgesteld.

LEES EN BEKIJK HET HELE VERHAAL