Yes, een nieuw huis!

Maandag 24 december 2018. Geplaatst onder: Microcefalie door Natasja Veldman

Yes, we zijn verhuisd!

Maar voordat we het avontuur starten hebben we ook nog zo iets anders leuks gedaan. We waren met de Lotusbloem uitgenodigd eind september bij Only Friends en hoe leuk was dit! Prachtige middag qua weer, met z'n allen de bus in en ja hoor daar gingen ze echt sporten met z'n allen. Diverse sporten werden beoefend, boccia, voetbal, boogschieten en hordelopen. En wat een liefde van de begeleiding, echt top middag!!! Voor een filmpje van de middag, klik hier.

Only Friends is een sportclub voor mensen met een beperking.

Ook werd er die maand van verhuizing hard gewerkt op school, gewandeld, gezongen, logopedie enz.

En dan is het zover, we gaan verhuizen, het is een hectische periode maar probeer Mirre zoveel mogelijk te ontzien. Dus 1 dag alles laten inpakken en de volgende dag verhuizen, Mirre is gewoon naar school, poeh pittige tijden even maar we hebben het gered!

Mirre haar kamer is al snel klaar, de huiskamer is ook al snel op orde (moet nog wel e.a. gebeuren) maar het voelt als ons thuis!!

Inmiddels een maandje verder en we slapen heerlijk, we wennen langzaam aan alles hier. Mirre gaat dapper 2 trappen op om in bad te gaan. Want op dit moment wordt er hard gewerkt om de badkamer op de 1e etage klaar te krijgen, heerlijk (kan niet wachten). We gaan straks dus een heerlijke maand in vol gezelligheid en het huis voelt top!

We zingen elke ochtend (op dit moment) keihard het liedje 'leef'mee (beter dan elke dag Sinterklaasliedjes eerlijkheidshalve), heel gezellig dus!

Geniet lekker komende periode met lieve mensen om je heen en een heel mooi & gezellig begin straks van het nieuwe jaar 2019!

Lieve groet,

Natasja

Lees hier de vorige blog van Natasja

Meer artikelen in Microcefalie