samenwerking met Denksport

Hersenstichting en Denksport bundelen krachten

Laatste nieuws

De Hersenstichting en Denksport bundelen hun krachten om de (hersen)gezondheid van Nederlanders te verbeteren. Het eerste gezamenlijke hoogtepunt is een puzzelboek, dat in het najaar zal worden uitgebracht.

Denksport, bekend om zijn breinuitdagende puzzels en spellen, en de Hersenstichting, met expertise in hersenonderzoek en voorlichting, delen dezelfde passie voor het welzijn van de hersenen. In een tijd waarin mentale gezondheid veel aandacht krijgt, is deze samenwerking logisch.

“Gezonde hersenen zijn van onschatbare waarde,” zegt David Verschoor, directeur van de Hersenstichting. “Door samen te werken met Denksport kunnen we onze impact vergroten en meer mensen bereiken. Samen kunnen we Nederlanders inspireren om actief bezig te zijn met hun hersengezondheid.”

De samenwerking brengt verschillende projecten voort, waaronder de Vitality Experience op 13 april. Ook zullen puzzels van Denksport in het Hersenmagazine van de Hersenstichting verschijnen. Het hoogtepunt is een puzzelboek uit de Denksport reeks over het ‘geheim van je brein’, dat in het najaar wordt uitgebracht. Dit boek bevat uitdagende woordzoekers, filippines en andere breinbrekers, waarmee je al puzzelend meer te weten komt over de hersenen.

“We zijn verheugd over deze duurzame samenwerking,” zegt Anke Braams, Managing Director Benelux van Keesing Media Group. “Samen kunnen we meer mensen bewust maken van de positieve effecten van puzzelen en de impact van (sociale) ontspanning en mentale uitdaging op hun algehele gezondheid.”

Over Denksport: Denksport is dé puzzelmaker van Nederland en België. Met een breed scala aan puzzels in diverse vormen (magazines, boeken en online) inspireert Denksport mensen om hun hersenen actief te houden en plezier te beleven aan mentale uitdagingen.