E-nieuwsbrief

Aanmelden e-nieuwsbrief

U kunt zich op de pagina inschrijven voor de algemene E-nieuwsbrief van de Hersenstichting. Via de digitale nieuwsbrief houden we u maandelijks per e-mail regelmatig op de hoogte van:

• Hoe krijg en houd ik mijn hersenen gezond?
  • Hoe zet de Hersenstichting zich in voor patiënten belangen.
  • Welke onderzoeken lopen er?
  • Waar kan ik meer informatie vinden?

Algemene E-nieuwsbrief

E-nieuwsbrief - april 2017
E-nieuwsbrief - maart 2017
E-nieuwsbrief - februari 2017
E-nieuwsbrief - januari 2017

Collecte E-nieuwsbrief

Aan het begin van ieder jaar vindt de Hersenstichting collecteweek plaats. Rondom deze week versturen wij een speciale editie van de E-nieuwsbrief. U leest daarin specifieke informatie over de collecte van de Hersenstichting. Dit is zowel voor u als particulier als ook voor collectanten, organisatoren of andere belangstellenden interessant. U leest hier de collecte nieuwsbrief van januari 2017.

Heeft u interesse? Vul dan ons contactformulier in en geef bij 'Uw vraag' aan dat u zich voor de Collecte E-nieuwsbrief wilt aanmelden.

Wetenschap E-nieuwsbrief

De Hersenstichting verstuurd een aantal keren per jaar een update met de laatste stand van zaken over hersenonderzoek, waarin wij als stichting betrokken zijn en in investeren. U leest meer over lopende onderzoeken en ook over welke onderzoeken er gehonoreerd zijn. Deze nieuwsbrief bevat interessante informatie voor wetenschappers, zorgprofessionals en voor een ieder die meer achtergrondinformatie wilt ontvangen over hersenonderzoek.

U leest hier de wetenschap nieuwsbrief van maart 2017.

Heeft u interesse? Vul dan ons contactformulier in en geef bij 'Uw vraag' aan dat u zich voor de Wetenschap E- nieuwsbrief wilt aanmelden.

Ik meld mij aan voor de algemene e-nieuwsbrief