E-nieuwsbrief

Aanmelden e-nieuwsbrief

Hoe krijg en houd ik mijn hersenen gezond? Hoe zet de Hersenstichting zich in voor patiëntenbelangen. Welke onderzoeken lopen er? Waar kan ik meer informatie vinden? De algemene E-nieuwsbrief van de Hersenstichting voorziet u iedere maand van het laatste nieuws. Wilt u ook op de hoogte blijven van onze activiteiten? Vul dan onderstaande formulier in!

Speciale edities van de E-nieuwsbrief

Collecte E-nieuwsbrief

Aan het begin van ieder jaar vindt de Hersenstichting collecteweek plaats. Rondom deze week versturen wij een speciale editie van de E-nieuwsbrief, met daarin specifieke informatie over de collecte van de Hersenstichting. Dit is zowel voor u als particulier als ook voor collectanten, organisatoren of andere belangstellenden interessant.

Bent u hieirn geinteresseerd? Vul dan ons contactformulier in en geef bij 'Uw vraag' aan dat u zich voor de Collecte E-nieuwsbrief wilt aanmelden.

Wetenschap E-nieuwsbrief

De Hersenstichting verstuurd enkele malen per jaar een update met de laatste stand van zaken omtrent hersenonderzoek, waarin wij als stichting betrokken zijn en in investeren. Niet alleen over lopende onderzoeken wordt informatie gegeven, maar bijvoorbeeld ook over welke onderzoeken er gehonoreerd zijn. Deze nieuwsbrief bevat interessante informatie voor wetenschappers, zorgprofessionals en voor een ieder die meer achtergrondinformatie wilt ontvangen over hersenonderzoek.

Bent u hieirn geinteresseerd? Vul dan ons contactformulier in en geef bij 'Uw vraag' aan dat u zich voor de Wetenschap E- nieuwsbrief wilt aanmelden.

Algemene E-nieuwsbrief - vorige edities

Hier vindt u enkele van de vorige algemene e-nieuwsbrieven van de Hersenstichting:

Ik meld mij aan voor de algemene e-nieuwsbrief