E-nieuwsbrief

Aanmelden e-nieuwsbrief

Wilt u maandelijks nieuws ontvangen vanuit de Hersenstichting via de e-mail? Schrijft u zich dan in voor onze algemene e-nieuwsbrief. Wij houden u via deze digitale nieuwsbrief onder andere op de hoogte over:

• Hoe krijgen en houden we onze hersenen gezond?
  • Hoe de Hersenstichting zich inzet voor de belangen van mensen met een hersenaandoening en hun mantelzorgers.
  • Welke onderzoeken we ondersteunen.
  • Activiteiten die de Hersenstichting organiseert.
  • Sponsoracties van mensen die actie komen voor de Hersenstichting.

Blijf op de hoogte en vul onderaan deze pagina het aanmeldformulier in.

Collecte e-nieuwsbrief

Aan het begin van ieder jaar vindt de Hersenstichting collecteweek plaats. Rondom deze week versturen wij een speciale editie van de e-nieuwsbrief. U leest daarin specifieke informatie over de collecte van de Hersenstichting. Dit is zowel voor u als particulier als voor collectanten, organisatoren of andere belangstellenden interessant. U leest hier de collecte nieuwsbrief van januari 2017.

Heeft u interesse? Vul dan ons contactformulier in en geef bij 'Uw vraag' aan dat u zich voor de Collecte e-nieuwsbrief wilt aanmelden.

E-nieuwsbrief subsidies Hersenstichting

Deze e-nieuwsbrief voor subsidie-aanvragers bevat informatie over mogelijke subsidieverzoeken, welke onderzoeken gehonoreerd zijn en lopende onderzoeken. De e-nieuwsbrief wordt één keer per jaar verstuurd en is speciaal voor wetenschappers en zorgprofessionals. Aanmelden voor deze e-nieuwsbrief kan via: aanvraag@hersenstichting.nl

Ik meld mij aan voor de algemene e-nieuwsbrief