Deel jouw verhaal over de gevolgen van dementie of beroerte

Deel jouw verhaal over de gevolgen van dementie of beroerte

De Hersenstichting is op zoek naar 2 verhalen. Middels een medicampagne (tv, radio, online en print) gaan we aandacht vragen voor de gevolgen van dementie en beroerte.

Aandacht voor de gevolgen van dementie

Tijdens onze televisiecampagne willen we laten zien hoe zeer dementie mensen raakt. Niet alleen degenen met dementie, maar ook hun naasten. Heb je te maken met dementie en willen jullie graag jullie verhaal delen? Stuur dan een e-mail naar ervaringen@hersenstichting.nl.

Aandacht voor de gevolgen van een beroerte

Ook willen we tijdens de campagne laten zien wat de effecten van een beroerte zijn op het leven van het hele gezin. We zijn met name op zoek naar ouders van kinderen die op jonge leeftijd (voor hun 12e) te maken hebben gehad met een beroerte. Geïnteresseerd? Stuur dan een e-mail naar ervaringen@hersenstichting.nl.

Voorbeeld mediacampagne

De mediacampagne wordt veelal ingezet op tv (tv-commercial), online (door middel van mini-docs), print (advertorials) en op de radio. Ook op onze website wijden wij een hele pagina over jullie verhaal. Zie hier een voorbeeld pagina van het verhaal van Janet en haar dochter Alicia.

Zie hieronder een voorbeeld van hoe een tv-commercial er uit komt te zien. Voor de voorbeelden van de overige tv-commercials en voor de minidocs, kun je via deze link op ons YouTube kanaal kijken.