Minicolleges Erik Scherder weer van start!

Geplaatst op 26 september 2019

Hoogleraar neuropsychologie Erik Scherder heeft voor omroep MAX weer een serie van 20 minicolleges opgenomen over de werking van ons brein.

In deze colleges van ongeveer 15 minuten vertelt hij over hoe de verschillende delen van ons brein werken. Hij legt uit welke functies horen bij de verschillende delen van de hersenen en welk effect je leefstijl op de ontwikkeling van de hersenen kan hebben.

De colleges zijn speciaal bedoeld voor vrijwilligers, verzorgenden en verpleegkundigen én voor iedereen die geïnteresseerd is. Bij de reeks staat online een begrippenlijst per aflevering met uitleg van de termen die Scherder gebruikt. Daarmee is de reeks voor iedereen begrijpelijk en toegankelijk. Leerzaam!

De serie is mede mogelijk gemaakt door de Hersenstichting.

MAX minicollege
Vanaf vrijdag 27 september 2019