Wandel de Nijmeegse Vierdaagse voor de Hersenstichting

Wandel de Nijmeegse Vierdaagse voor de Hersenstichting

Loop je mee aan de Nijmeegse Vierdaagse en wil je hiermee een goed doel sponsoren? Of wil je juist de Hersenstichting sponsoren en vind je dat leuk om te doen via een wandelaar? Kom zelf in actie of steun onze enthousiaste wandelaars die geld inzamelen voor de Hersenstichting.

Wat doen wij met de opbrengst van jouw actie?

Onze wandelaars bij de Vierdaagse zijn er van overtuigd dat een sponsoractie meer is dan geld inzamelen alleen. Met een sponsoractie brengen zij het werk van de Hersenstichting actief onder de aandacht van familie en vrienden. Een sponsoractie in combinatie met het wandelen tijdens de Vierdaagse geeft ons thema 'Bewegen is goed voor de hersenen' een extra dimensie.

Hoe meer we van de hersenen begrijpen, hoe beter we ze gezond kunnen houden. De Hersenstichting is ervan overtuigd dat we in de toekomst hersenziekten kunnen genezen en voorkomen. Om dit te kunnen bereiken hebben we jouw hulp nodig. Start daarom een sponsoractie op de site van de Vierdaagse

Hoe helpen we jou?

De Hersenstichting heeft langs de route rustpunten en alle deelnemers krijgen een sponsorshirt. Op maandagmiddag organiseren we een ontmoeting met alle deelnemers die voor de Hersenstichting in actie komen.