Webinar Het Fitte Brein: Wake-up call: slaap voor een fit brein

Webinar Het Fitte Brein: Wake-up call: slaap voor een fit brein

Naast de populaire theateredities met lezingen van Ard Schenk, Erik Scherder en Dick Swaab over de (fitte) hersenen, zendt Het Fitte Brein dit jaar ook online webinars uit. Ze behandelen hierin thema’s zoals stress, slaap en prikkels. Net als bij de theatereditie zal het online webinar wetenschappelijk van aard zijn en daarnaast ook voorbeelden en tips bevatten die u kunt gebruiken in de praktijk. Woensdag 28 november is de tweede webinar, met het onderwerp slaap.

Meld u nu aan voor webinar over slaap

Neem op woensdag 28 november ook deel aan het webinar 'Wake-up call: slaap voor een fit brein'. Prof dr. Eus van Someren vertelt u alles over ‘Slaap’ in relatie tot het brein. Schrijf u nu gratis in op de website van Het Fitte Brein en stel al uw vragen over slaap tijdens het webinar! Onze ambassadeur Paula Udondek presenteert het webinar.

Prof. dr. Eus van Someren is hoofd van de afdeling Slaap en Cognitie van het Nederlands Herseninstituut van de Koninklijke Nederlandse Akademie voor Wetenschappen en hoogleraar integratieve neurofysiologie aan de VU.