Ook als u er niet meer bent, kunt u er nog voor anderen zijn.

Overweegt u de Hersenstichting op te nemen in uw testament? We vinden dat een heel bijzonder gebaar. Iedere bijdrage, groot of klein, is welkom. Maar wat zijn de mogelijkheden? Waar moet u aan denken?

Een bijeenkomst bij u in de buurt

De Hersenstichting organiseert regelmatig een besloten lunchbijeenkomst over het onderwerp nalaten. Tijdens deze bijeenkomst informeren wij u graag over vragen zoals ‘hoe bereid ik mij voor op een bezoek aan de notaris’, ‘wat is een legaat’, ‘hoe wijs ik goede doelen aan in mijn testament als erfgenaam’, ‘wat doet een executeur’, ‘waarom is een levenstestament aan te raden’. Henk de Graaf, directeur van Centrum Nalatenschappen en expert op het gebied van nalaten aan goede doelen, zal hierop een uitgebreide toelichting geven.

Tijdens de bijeenkomst bieden wij u graag een lunch aan en trakteren wij u op een lezing van een hersenexpert.

Wilt u een uitnodiging ontvangen voor een bijeenkomst bij u in de buurt? Laat het ons dan weten via onderstaand formulier. Dan sturen wij u een uitnodiging.

Ja, ik heb interesse voor een bijeenkomst over nalaten

Bedankt voor uw interesse