Tijdens de Hersenstichting Collecteweek kun je badges en extra XP punten in de Ommetje-app ontvangen! Je scoort ze door te doneren en collecteren voor de Hersenstichting. Een mooie manier om je plek op de ranglijst te verhogen en tegelijk de Hersenstichting te steunen. Samen halen we geld op voor meer hersenonderzoek!

Welke Collecteweek 2024 badges zijn er?

Donateursbadge
Maak je tijdens de Collecteweek een donatie in de Ommetje-app? Dan verdien je de Donateur badge en 5 extra XP punten. De code om de badge te claimen vind je op de bedankpagina die verschijnt na jouw donatie.

Collectantenbadge
Collecteer jij voor de Hersenstichting met een persoonlijke online bus en heb jij 50 euro of meer opgehaald? Dan verdien jij de Collectanten badge en 10 extra XP punten. Let op: De code om de badge te claimen vind je in de bevestigingsmail.

Hoe kun je je badges claimen?

1. Pak de telefoon waar je ook de Ommetje-app op hebt staan.
  2. Open Ommetje en ga naar het onderdeel Collecteweek.
  3. Voor de collectantenbadge: pak de email erbij waar de actiecode in staat. De code voor de donateursbadge vind je op de pagina die verschijnt na jouw donatie.
  4. Onder ‘claim je badges’ vul je handmatig de actiecode in.
Online collecte

Nog geen collectebus?

Een collectebus maak je snel en eenvoudig aan. Het duurt maar 2 minuutjes!

Gefeliciteerd met jouw badges!