Als HersenVriend steunt u onze missie: gezonde hersenen voor iedereen. U draagt u bij aan onderzoek, voorlichting en bijzondere projecten voor mensen met hersenletsel. Voor € 200 per maand verbindt u zich aan de Hersenstichting. Samen maken we uw maatschappelijke betrokkenheid zichtbaar. Bijvoorbeeld met communicatie-tools. Bovendien treedt u toe tot een uitgebreid zakennetwerk.

Meldt u nu aan via e-mail.

Uw voordeel als HersenVriend

Uitnodigingen voor bijenkomsten

Ieder jaar organiseren we inspirerende netwerkbijeenkomsten, lezingen en workshops.

• Lezing Erik Scherder
  • Workshop Ommetjes lopen

Een handige communicatietoolkit

We kunnen u voorzien van een handige poster, social media berichten en persmateriaal waar je u tegen zet.

Toegang Hersencoach en Ommetje

1,3 miljoen mensen lopen al een Ommetje, dat zijn 1 op de 17 Nederlanders. U kunt nu met uw bedrijf adverteren in Ommetje en daarmee in 1 klap duizenden mensen activeren voor uw product.

Erik Scherder wandelen

Vermelding Hersenmagazine

Een inspirerend blog, advertorial of een advertentie. We denken graag met u mee!

Help mee, word HersenVriend

Voor € 200 per maand verbindt u zich aan de Hersenstichting. Meld u per e-mail aan als HersenVriend.

Liever persoonlijk contact?

Samenwerken met de Hersenstichting? Neem contact op met Maurice Brederode, relatiemanager Partnerships.

Overweegt u een samenwerking met de Hersenstichting en wilt u gezamenlijk de mogelijkheden onderzoeken?

Neemt contact op met Maurice Brederode, relatiemanager Partnerships. Hij staat u graag persoonlijk te woord, om samen met u te bekijken hoe we elkaar kunnen versterken. Dit kan online, telefonisch, bij ons op kantoor, of bij u op kantoor

Telefoonnummer: 06-30995253
Stuur Maurice Brederode een mail