Onze resultaten
Jaarverslag 2015

Met plezier presenteer ik het jaarverslag over 2015. Het is grotendeels geschreven door mijn voorganger, Peter Schoof, die ik per 1 maart 2016 opvolgde. Bestuur en medewerkers danken hem voor zijn rol en betrokkenheid de afgelopen jaren en voor zijn bijdrage aan de ontwikkeling van de organisatie.

In dit online jaarverslag leest u over onze resultaten in 2015. En krijgt u een beeld van de manier waarop de Hersenstichting is georganiseerd en hoe wij als professionele organisatie werken aan onze missie om onze hersenen gezond te houden.

Ons belangrijkste kapitaal zijn de mensen die betrokken zijn bij de Hersenstichting. Zij werken met overtuiging, passie en inzet aan onze doelstelling.

Natuurlijk gaan we ons ook in 2016 weer inzetten voor gezonde hersenen. We staan er gelukkig niet alleen voor. We kunnen ons werk immers alleen doen dankzij de hulp van al die mensen die ons financieel ondersteunen met donaties, giften uit eigen acties of meedoen aan de loterijen. Wij zijn al die mensen grote dank verschuldigd. Wij hopen ook in 2016 weer op hun steun bij ons werk!

Herman de Haan,

April 2016

Blader online door het jaarverslag heen. Klik op Open publication en het jaarverslag opent in een nieuw venster.

Download pdf

Wilt u het jaarverslag 2015 op uw gemak doorlezen? U kunt hem ook downloaden als pdf.

Klik hier om het jaarverslag te downloaden: pdf: 4,4 MB.