Sponsoracties
797-Roeien voor de Hersenstichting!

Roeien voor de Hersenstichting!

09 januari 2017 tot 14 juni 2017 - Initiatief: AS. van Rooijen
Bijna iedereen kent wel iemand in zijn directe of indirecte omgeving die is getroffen door een hersenbloeding, Parkinson, dementie, depressie of iemand die hersenletsel heeft opgelopen door een ongeval. De Hersenstichting zet alles op alles om hersenen gezond te houden en deze hersenaandoeningen te genezen.

Op 7 juni 2017 roeien wij met zijn vijven de Ringvaart om geld in te zamelen voor de Hersenstichting, met een streefbedrag van €3000. Hiervoor kunnen we jullie hulp goed gebruiken!
Aangezien wij alle vijf iemand in onze directe omgeving kennen of gekend hebben die een hersenaandoening heeft, willen we met het roeien van de Ringvaart 2017 een bedrag ophalen om aan de Hersenstichting te doneren. De Hersenstichting verricht wetenschappelijk onderzoek naar verschillende vormen van hersenletsel en het ontstaan hiervan. Daarnaast stimuleert de Hersenstichting het onderzoek naar technieken waarmee er een beter beeld gecreëerd kan worden van wat er überhaupt allemaal in onze hersenen gebeurt. Hiermee werkt zij aan de toekomst van de patiënt van morgen, maar ook aan die van de patiënt van nu. Zo kan hersenletsel niet alleen worden genezen, maar ook in de toekomst worden voorkomen.

De Ringvaart is met 100 kilometer de langste onafgebroken roeimarathon ter wereld. Met zijn vijven vormen we een ploegje, bestaande uit: Anouk, Haike, Madeline, Nienke en Kiki. We hebben geen ervaring met roeien, maar we zijn erg gemotiveerd om de marathon met een goede tijd uit te roeien voor de Hersenstichting. Hierbij hopen we natuurlijk op zoveel mogelijk mentale en financiële steun. Dus help ons deze uitdaging aan te gaan en sponsor ons bij het roeien van de Ringvaart 2017!

AS. van Rooijen Utrecht