Sponsoracties
926-Collega met NAH inspireert DigiWerkt tot inzamelactie

Collega met NAH inspireert DigiWerkt tot inzamelactie

04 oktober 2017 tot 31 december 2017 - Initiatief: DigiWerkt. KonnecteD
Onze collega Timo kreeg drie jaar geleden een ernstig ongeluk waar hij blijvend hersenletsel aan overhield. Om meer aandacht te schenken aan niet aangeboren hersenletsel (NAH) hebben wij een actie op touw gezet.
Timo van de Kamp werd drie jaar geleden geschept door een auto. Hij lag een aantal dagen in coma en het zag er destijds zeer ernstig uit. Collega Anja Jansen fietste bij toeval langs het ongeluk, niet wetende dat het Timo was die daar op de grond lag. Het maakte allemaal veel indruk.

Toen er binnen ons bedrijf DigiWerkt een Valentijnsactie werd bedacht, waar iemand een wens voor een ander mocht insturen, aarzelde Anja geen moment. Ze wilde graag een keer met Timo naar 'hun' club Go Ahead Eagles. Het verzoek voor speciale businesskaarten werd op een geweldige manier ingevuld door de Deventer voetbalclub. Met als vervolg dat op 29 september twee glunderende gezichten op de tribune konden plaatsnemen bij Go Ahead Eagles. Het werd een mooie avond.

Maar Anja wilde eigenlijk nog meer. Geld inzamelen voor de Hersenstichting, zodat er geld beschikbaar komt voor onderzoek naar niet aangeboren hersenletsel. Om haar geweldige initiatief te ondersteunen hebben wij deze actie opgezet. Help jij ons mee om aan ons streefbedrag te komen? Doe het voor Timo en al die andere mensen met hersenletsel.

DigiWerkt. KonnecteD Deventer