HersenCoach

Houd je hersenen gezond,
doe mee met de HersenCoach!

Wil jij op een leuke manier leren je hersenen fit te houden? De HersenCoach is een gratis online training van vijf weken. Iedere week delen hersenexperts zoals prof. dr. Erik Scherder wetenschappelijk onderbouwde tips, video’s en opdrachten. Klik snel op onderstaande button om je aan te melden!

Meld je hier aan voor de HersenCoach

Meld je aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief. Hiermee houden we je op de hoogte over ontwikkelingen in hersenonderzoek, de activiteiten van de Hersenstichting en geven we je tips over het gezond houden van je hersenen.

Ik wil op de hoogte blijven

De Hersenstichting zet alles op alles voor gezonde hersenen voor iedereen. We zetten niet in op één aandoening, maar investeren breed in baanbrekende oplossingen die hersenaandoeningen helpen voorkomen, afremmen, of genezen. Nu en in de toekomst. Om dit te bereiken laten we onderzoek doen, geven we voorlichting en zetten we ons in voor betere patiëntenzorg.