Webwinkel
CORPUS kortingscode

CORPUS kortingscode

Altijd al willen weten hoe je er van binnen uit ziet? In CORPUS kun je in groepen van maximaal 16 personen de Reis door de mens maken. Je gaat bij de knie het lichaam in en komt bij de hersenen weer naar buiten. Hierna kun je je weg vervolgen door het interactieve gedeelte van CORPUS.

Bij dit interactieve deel kun je meer leren over de hersenen. Er is een tentoonstelling over de hersenen te zien en je komt erachter welke feiten en fabels er bestaan over de hersenen. Klopt het bijvoorbeeld dat je maar 10 procent van je hersenen gebruikt? Of dat je je hersenen de hele dag door gebruikt, zelfs wanneer je slaapt? Ook leer je hoe je je hersenen het beste gezond kunt houden. Bijvoorbeeld door voldoende beweging, slaap en gezonde voeding.

De Hersenstichting biedt een kortingscode aan voor CORPUS. Op basis van deze voucher betaalt u € 12,75 per persoon voor de entree. De korting geldt als generieke korting op de basisprijs van CORPUS (€ 18,25) voor alle bezoekers vanaf zes jaar.