Geef om je hersenen

Het verhaal van Anouk

Anouk kreeg op haar 28ste een hersenbloeding en is nog steeds dagelijks de weg kwijt.

Lees haar verhaal

Vaak chaos in het hoofd van Robin

Robin viel op achtjarige leeftijd van haar paard en liep ernstig hersenletsel op. Bij haar is het vaak chaos in haar hoofd.

Lees nu haar verhaal

Evan moest alles opnieuw leren

Evan liep zwaar hersenletsel op door een auto-ongeluk. Hij moest alles opnieuw leren.

Bekijk het verhaal van Evan

Geef om je hersenen!

Fenna kreeg op haar vierde een beroerte. Zij wil weer hetzelfde kunnen als alle andere kinderen. Geef om je hersenen, steun kinderen zoals Fenna.

Steun de Hersenstichting

Geef om je hersenen

Vrijwel iedereen krijgt ooit te maken met een hersenaandoening. Deze aandoeningen hebben een enorme impact op de patiënt én de omgeving. Veel problemen zijn vaak onzichtbaar en kunnen daarom tot veel onbegrip leiden. Met deze reden vertellen Anouk, Fenna, Evan en Robin hun persoonlijke verhaal over hun hersenschade. Onze ambassadeur en ervaringsdeskundige Jan Mulder ondersteunt hen daarbij.

Wilt u mensen zoals Anouk, Fenna, Evan en Robin helpen? Met uw gift kunnen we hersenaandoeningen bestrijden, zorg voor patiënten verbeteren en hersenen gezond houden. Om dit te bereiken laten we onderzoek doen, geven we voorlichting en voeren we vernieuwende projecten uit. Word donateur.

Collecte 2017

Om hersenaandoeningen een halt toe te roepen, gaan van 30 januari t/m 4 februari ruim 18.000 collectanten langs de deuren om geld in te zamelen voor al die mensen die dagelijks te maken hebben met een hersenaandoening. Helpt u ook mee? Meld u aan als collectant of maak een online collectebus aan.

Doneer nu

Geef om je hersenen. Steun de Hersenstichting en word donateur.

Het verhaal van Robin

Robin viel op achtjarige leeftijd van haar paard en liep hersenletsel op. Bij haar is het vaak chaos in haar hoofd.

Het verhaal van Evan

Evan liep zwaar hersenletsel op door een auto-ongeluk. Hij moest alles opnieuw leren.

Het verhaal van Fenna

Fenna werd op vierjarige leeftijd getroffen door een beroerte. Zij kan sindsdien haar rechterarm niet meer bewegen.

Het verhaal van Anouk

Anouk heeft twintig jaar geleden een hersenbloeding gehad door een vergroeiing in de bloedvaten. Ze is dagelijks de weg kwijt.