Schrijf je in voor de HersenCoach

De HersenCoach is een online training van zeven weken, waarin je elke zondag een e-mail ontvangt. Daarin geven onze hersenexperts wetenschappelijk onderbouwde tips, opdrachten en uitleg. In zeven weken leer jij op een leuke manier hoe je je hersenen fit kunt houden! Doe jij ook mee?

Lees in het privacy statement hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens. Als je een telefoonnummer hebt ingevuld, kan de Hersenstichting contact met je opnemen om meer te vertellen over de onderzoeken die wij kunnen doen dankzij giften en hoe jouw steun hieraan kan bijdragen.

Hoe houd ik mijn hersenen gezond?

Je kunt zelf veel doen om je hersenen in conditie te houden. Gezonde voeding, voldoende slaap en regelmatig bewegen kunnen helpen om je hersenen zo gezond mogelijk te houden en het risico op hersenaandoeningen te verkleinen. Ook is het belangrijk om je hersenen uit te blijven dagen. Wil jij actief werken aan de gezondheid van je hersenen? Meld je dan aan voor de HersenCoach. Een online training van 7 weken, waarin je met wetenschappelijk onderbouwde tips van experts en concrete opdrachten aan de slag kunt om jouw hersengezondheid te verbeteren. Vul bovenstaand formulier in en doe mee!

Jouw HersenCoach

• Zeven weken online training met opdrachten, tips en uitleg
  • Coaching door hersenexperts; onder andere prof. Erik Scherder
  • Onderwerpen: slaap, voeding, ontspanning, bewegen en uitdaging
  • Leeftijd maakt niet uit, het is nooit te laat om je hersenen fitter te maken!
  • Gratis en voor iedereen toegankelijk
  • We werken samen aan gezonde hersenen
  • Zeven weken online training met opdrachten, tips en uitleg
  • Coaching door hersenexperts; onder andere prof. Erik Scherder
  • Onderwerpen: slaap, voeding, ontspanning, bewegen en uitdaging
  • Leeftijd maakt niet uit, het is nooit te laat om je hersenen fitter te maken!
  • Gratis en voor iedereen toegankelijk
  • We werken samen aan gezonde hersenen