Alles over de HersenCoach

• Hoe kan ik mij uitschrijven voor de HersenCoach?

Onderaan elke mail vind je een link voor uitschrijving. Door op deze knop te drukken, schrijf je je uit.

• Ik heb deze week geen mail ontvangen

Heb je wel de eerste bevestiging van aanmelding ontvangen, maar daarna niks meer? Controleer dan eerst even je SPAM, ongewenste- of reclame-inbox.

Is de mail nergens te vinden, maar had je hem wel vandaag verwacht? Dan zouden we je willen vragen om nog even geduld te hebben. Er zijn enorm veel aanmeldingen binnen gekomen voor de HersenCoach, wat betekent dat het systeem iedere dag veel mails verstuurt. Daarom kan het zijn dat die van jou nog in de wachtrij staat. Als je morgen nog niets hebt ontvangen, laat het dan even weten. Dan gaan we achterhalen wat er mis gaat. Als je ook de eerste bevestiging niet hebt ontvangen, verzoeken wij je om je eerst nogmaals aan te melden.

• Ik heb een vraag over hersenen, hersenaandoeningen of wetenschappelijk onderzoek

Voor inhoudelijke vragen kan je contact opnemen met onze Infolijn via infolijn@hersenstichting.nl of 070-209 22 22 (op werkdagen tussen 9:00 en 14:00).

• Ik heb mij aangemeld maar geen mail ontvangen

Het kan tot 15 minuten duren voordat je een e-mail van ons ontvangt na inschrijving. Het is mogelijk dat de mail in de SPAM, ongewenste- of reclame-inboxlbox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, raden we je aan je nogmaals aan te melden. Misschien heb je typefout gemaakt of is er iets anders niet goed gegaan? Ontvang je na je tweede poging nog steeds geen mail, dan horen we het graag.

• Wanneer ontvang ik een mail?

Binnen 15 minuten na aanmelding ontvang je de eerste mail. Vanaf dat moment ontvangt je 5 weken lang elke week een mail over een nieuw onderwerp van de HersenCoach.

Staat je vraag er niet tussen?

We helpen je graag verder. Neem per mail contact op.