We zetten al ruim 35 jaar alles op alles voor gezonde hersenen voor iedereen

Al 35 jaar lang zetten we ons in voor gezonde hersenen voor iedereen. Dat doen wij omdat we geloven dat iedereen zoveel mogelijk uit het leven moet kunnen halen. Wie je ook bent, welke hersenaandoening je ook hebt. 35 jaar Hersenstichting betekent 35 jaar ontwikkelingen, herinneringen, kennis, verhalen, initiatieven en natuurlijk het financieren van belangrijk onderzoek.

We zijn trots op wat we de afgelopen jaren hebben bereikt met de hulp van onze donateurs, onderzoekers, vrijwilligers, ervaringsdeskundigen, collega’s en ambassadeurs. Zo vonden we vonden steeds meer oplossingen om de hersenen gezond te kunnen houden, beter te behandelen en mensen met een hersenaandoening helpen mee te doen in de maatschappij.

Maar wij zijn er nog niet. Want meer dan 4 miljoen Nederlanders hebben een hersenaandoening. Van dementie, parkinson, een beroerte, depressie en migraine tot hersenletsel na een ongeluk. Daarom zetten we ons elke dag in voor gezonde hersenen voor iedereen. Dat is ons doel.