Wij komen in actie. Want al 1 op de 4 Nederlanders heeft een hersenaandoening. En als we niks doen, worden dat er alleen maar meer. Dat moet stoppen. Dankzij onze actievoerders hebben wij al meer dan €900.000 opgehaald voor baanbrekend hersenonderzoek. Kom jij ook in actie? Daar helpen we je graag bij!

Hieronder lees je meer over 2 manieren waarop je voor ons in actie kan komen:

Persoonlijke sponsoractie

Maak een persoonlijke actiepagina aan op ons actieplatform. Via jouw pagina kan je jouw actie gemakkelijk delen, donaties bijhouden en jouw donateurs op de hoogte houden van jouw actie. Elke actievoerder kan gebruik maken van onze handige toolkit en promotiematerialen ontvangen.

Vraag een donatiebox aan

Met een donatiebox haal je voor jouw feestje of evenement gemakkelijk geld op. Jouw donatiebox bevat een QR-code zodat er ook digitaal gedoneerd kan worden.

Let op: als je een actiepagina hebt aangemaakt en je wilt een donatiebox, hoef je deze niet apart aan te vragen. Wij nemen contact met op met al onze actievoerders en zullen dan een donatiebox – indien gewenst – opsturen.

Steeds meer enthousiaste mensen komen in actie voor gezonde hersenen voor iedereen. Jij ook?