Wij zetten al ruim 30 jaar alles op alles voor gezonde hersenen voor iedereen.

Wij geloven dat iedereen zoveel mogelijk uit het leven moet kunnen halen. Wie je ook bent. Welke hersenaandoening je ook hebt.

Al meer dan 30 jaar leggen we verbanden tussen verschillende soorten aandoeningen. Want als je iets leert over de ene aandoening, kan dat ook van betekenis zijn voor een andere. Zo vinden we steeds meer oplossingen om de hersenen gezond te kunnen houden, beter te behandelen en mensen met een hersenaandoening te helpen mee te doen in de maatschappij.

Om dat te bereiken, werken we samen met onderzoekers, professionals, patiënten en het publiek. Elke dag opnieuw. Met elkaar hebben we één doel voor ogen: gezonde hersenen voor iedereen. Wij willen er voor iedereen zijn en – als het maar even kan – zo veel mogelijk mensen helpen. Dit doen we door te blijven kijken hoe we aandoeningen kunnen voorkomen of hoe deze behandeld kunnen worden en door te zorgen dat mensen met een hersenaandoening kunnen meedoen in de samenleving.

Dat doen we door het bevorderen van herengezondheid, onderzoek, projecten en innovaties te financieren, voorlichting te geven en het belang van onze hersenen overal op de agenda te zetten.

Denk je eens in wat wij samen kunnen doen

Voor onze afdeling Kennis en Innovatie zijn wij per direct op zoek naar een proactieve, hands-on

Medewerker Kennis en Innovatie (28 -32 uur)

Wat ga je doen?

Jij…

• ondersteunt bij de uitvoering van subsidierondes. Tijdens het beoordelingsproces voer je diverse werkzaamheden uit, zoals het zoeken van de juiste beoordelaars en versturen van de juiste documenten naar de adviesraadleden
  • ondersteunt bij de monitoring van gehonoreerde projecten. Je begeleidt het opstarten van projecten en pakt de administratieve taken hiervan op waaronder het opmaken van contracten
  • controleert de voortgang met betrekking tot tijd, budget en kwaliteit en lost eventuele conflicten/ knelpunten op
  • onderhoudt mede het contact met onderzoeksleiders en beoordelaars
  • beheert de contactpersonen in het CRM-systeem
  • bent een kei in het plannen en voorbereiden en notuleren van vergaderingen, het vastleggen, opvolgen en monitoren van actiepunten
  • initieert verbeteringen in werkprocessen, handleidingen, procedures, deelprojectplannen en beleid. En draagt bij aan het updaten, verbeteren en professionaliseren hiervan.

Wie ben jij?

Wij zoeken een enthousiaste, behulpzame ondersteunend medewerker met uitstekende organisatorische en tijdmanagementvaardigheden. Je hebt oog voor detail en werkt secuur.

Jij…

• hebt MBO of HBO- werk en denkniveau
  • hebt ervaring met administratieve taken en vaardigheid in het structureren van informatie (samenvatten, notuleren en beoordelen)
  • hebt goede mondelinge én schriftelijke vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels
  • hebt goede vaardigheid in het gebruik van Outlook, Excel en andere databasesystemen
  • hebt affiniteit met de goededoelensector in de zorg
  • hebt ervaring met subsidieprogramma’s

En je…

• bent sterk in communicatie en kunt effectief samenwerken in een team
  • bent flexibel en kunt snel schakelen tussen verschillende taken
  • bent discreet en kunt vertrouwelijke informatie behandelen met de nodige zorgvuldigheid
  • werkt nauwkeuring en zelfstandig
  • hebt een pragmatische werkwijze

En je past bij de Hersenstichting als je van nature invulling geeft aan onze kernwaarden:

• je hebt de moed om positie te kiezen en vast te houden, en durft te experimenteren
  • je werkt graag samen binnen en buiten de organisatie en haalt het beste in anderen naar boven
  • je voelt je betrokken bij de behoeften van onze achterban en de doelgroepen voor wie we werken; dit vraagt afstemming, toetsing en betrouwbaar en zorgvuldig handelen
  • je werkt deskundig en met vakkennis aan gezonde hersenen voor iedereen

Ons aanbod:

• Een afwisselende, uitdagende en zelfstandige functie binnen een groeiende organisatie met enthousiaste en betrokken collega’s! We werken hybride, in principe de helft vanuit standplaats Den Haag en de helft vanuit huis
  • We bieden in eerste instantie een jaarcontract
  • De Hersenstichting wil dat zoveel mogelijk geld bij onze projecten terecht komt. Zodat we steeds meer hersenaandoeningen kunnen voorkomen, behandelen én dat mensen met een hersenaandoening kunnen meedoen in de samenleving. Daar maken wij ons hard voor. Daarom streven wij ernaar een aantrekkelijk salaris te bieden dat bij onze doelstellingen past. Voor deze functie ligt het salaris, afhankelijk van relevante werkervaring tussen de € 3.067,29 en maximaal € 4.366,99 bruto per maand, exclusief 8% vakantietoeslag en 1% eindejaarsuitkering voor een 36-urige werkweek
  • De Hersenstichting heeft een eigen arbeidsvoorwaardenregeling met ruim voldoende vakantiedagen
  • De mogelijkheid van sabbaticals
  • Tijd om vrijwilligerswerk te doen
  • Eén van de nationale Feestdagen naar keuze inruilen voor een andere Feestdag
  • Hersengezondheidsbudget, ruime opleidings- en ontwikkelbudgetten en organisatiedagen.

Het overleggen van een recente Verklaring Omtrent Gedrag en het afnemen van referenties is onderdeel van de procedure. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.

Interesse?

De Hersenstichting gelooft in de kracht van inclusiviteit en diversiteit. Want juist verschillende achtergronden en ideeën helpen ons om nog beter werk te kunnen doen en zorgen voor meer impact en werkplezier. Wil jij samen met ons het verschil maken? We maken graag kennis met je! Laat ons weten waarom je bij ons wilt werken, we denken graag mee in mogelijkheden!

Toch nog meer weten over de functie en/of onze projecten? Neem contact op met Remco van der Veen, manager Kennis en Innovatie, via rvanderveen@hersenstichting.nl of telefonisch via tel. 06-29409296. Je sollicitatie kun je tot 10 mei as. sturen aan Mariska van den Berg, hr adviseur via vacature@hersenstichting.nl o.v.v. ‘vacature Ondersteunend medewerker Behandelen’.

We houden altijd twee gespreksrondes, zodat je met meerdere collega’s kunt kennismaken. De eerste selectiegesprekken vinden plaats in week 21.

De vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Indien een goede kandidaat zich vroeg in de procedure aanmeldt zullen we de wervingsprocedure versnellen. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang.

Nieuwsgierig naar je toekomstige collega’s? Check onze website en ontdek waarom onze medewerkers graag bij ons werken!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.