Hoe bereidt u zich voor op een bezoek aan de notaris? Hoe neemt u een goed doel als erfgenaam op in uw testament? Wat doet een executeur? Als u daar meer over wilt weten, bent u van harte welkom tijdens een van onze bijeenkomsten dit jaar. Op deze pagina vindt u een overzicht van de bijeenkomsten en hoe u zich kunt aanmelden.

Op dit moment zijn er geen nieuwe bijeenkomsten gepland.

Aanmelden

Wilt u een bijeenkomst bijwonen? Dan is het belangrijk dat u zich aanmeldt. U kunt zich aanmelden via rbrummelhuis@hersenstichting.nl of via telefoonnummer 070-360 48 16 (ma-vrij). Wilt u iemand meenemen? Dan kan dat uiteraard.

Als u zich per e-mail (via onderstaande button) aanmeldt voor onze bijeenkomst, vermeld daar dan uw naam (en die van uw gast), huisnummer en postcode bij.

De Hersenstichting zet alles op alles voor gezonde hersenen voor iedereen. We zetten niet in op één aandoening, maar investeren breed in baanbrekende oplossingen die hersenaandoeningen genezen, stoppen of vertragen. We zetten ons in voor gezonde hersenen voor iedereen. Nu en in de toekomst. Hoe meer mensen de Hersenstichting steunen, hoe meer vooruitgang we kunnen boeken. Wij zijn ervan overtuigd dat wetenschappelijk onderzoek binnen niet al te lange tijd voor doorbraken gaat zorgen. Belangrijke doorbraken die zullen leiden tot meer succesvolle behandelingen en daarmee tot betere patiëntenzorg. Daarom blijven we investeren in wetenschappelijk onderzoek. De inkomsten uit nalatenschappen vormen een belangrijke pijler waarmee wij deze doelen kunnen bereiken.

Tip!

U kunt ook ons webinar over nalaten bekijken.

Heeft u al vragen over nalaten?

Neemt u dan geheel vrijblijvend contact op met Renee Brummelhuis, relatiemanager Nalatenschappen via
rbrummelhuis@hersenstichting.nl of 070 360 48 16.