Jouw bedrijf nr.1 Ommetje lopen? Ga ervoor!

Van 1 t/m 31 maart kunnen alle bedrijven in Nederland met elkaar strijden in de eerste Ommetje Bedrijven Challenge. Het bedrijf dat gemiddeld de meeste Ommetje-punten haalt, wint!

Op donderdag 8 april, tijdens de landelijke ‘Wandel tijdens je Werk-dag 2021’ maken organisatoren de Hersenstichting en Wandelnet de top-3 én winnaar bekend.

Hoe werkt de Ommetje Bedrijven Challenge?

Simpel: het bedrijf met gemiddeld de meeste Ommetje-punten in maart wint. We delen per bedrijf alle behaalde punten door het aantal deelnemers. Zo maken grote en kleine bedrijven evenveel kans. Op een speciale ranglijst zie je hoe jouw bedrijf het doet ten opzichte van andere deelnemers.

Je verdient XP-punten door ommetjes te maken. Je scoort extra punten door bijvoorbeeld voor 9 uur ’s ochtends te lopen, minimaal 750 meter af te leggen of door hersenweetjes van Erik Scherder te sparen. Ommetje zoals je gewend bent, maar dan met en tegen andere bedrijven.

Voor wie is de Ommetje Bedrijven Challenge?

Ieder bedrijf mag meedoen aan de Challenge. Belangrijk is dat jouw bedrijf ook meedoet aan Ommetje Bedrijven, de zakelijke en betaalde variant van de bekende Ommetje-app.

Wat kost de Ommetje Bedrijven Challenge?

Deelnemen aan de Ommetje Bedrijven Challenge is helemaal gratis! Je moet wel gebruikmaken van Ommetje Bedrijven, de betaalde en zakelijke versie van de Ommetje-app.

Aanmelden Ommetje Bedrijven Challenge

De open aanmelding voor de Challenge is gesloten.

Alleen bedrijven die deelnemen aan Ommetje Bedrijven kunnen zich nog aanmelden t/m 7 maart! Alle punten die jouw bedrijf vanaf 1 maart 2021 heeft gelopen, nemen we mee in de puntentelling. Mooie binnenkomer op de ranglijst!

Ben jij de bedrijfsleider? Meld je dan hieronder aan via de Ommetje-app!

Klik op deze button vanaf je mobiele telefoon. Alleen de bedrijfsleider kan een bedrijf aanmelden via de Ommetje-app.

Veelgestelde vragen Ommetje Bedrijven en Bedrijfs Challenge

Hier vind je de antwoorden op de belangrijkste vragen over Ommetje Bedrijven. Je kunt hier ook terecht voor vragen over de Bedrijven Challenge.

Heb je vragen over de Ommetje-app, dan kun je mailen naar ommetje@hersenstichting.nl. Wegens het grote succes van Ommetje is het nu erg druk bij de Ommetje Klantenservice. Het kan dus even wat langer duren voordat je antwoord krijgt. We hopen op je begrip.