Alles over Ommetje Bedrijven, van de toolkit tot de extra’s.

Hoe kunnen we je helpen?

• Wat is Ommetje Bedrijven?

Ommetje Bedrijven is een unieke versie van de app speciaal voor bedrijven die willen werken aan vitaliteit onder medewerkers. Meer bewegen onder werktijd doorbreekt het patroon van te lang stilzitten en houdt de hersenen gezond. Het bevordert de creativiteit en productiviteit, vermindert stress en kan bijdragen aan minder ziekteverzuim.

Met Ommetje Bedrijven gaan verschillende afdelingen de strijd met elkaar aan. Dit kan met tientallen maar ook duizenden medewerkers. Ook worden jullie bedrijfskleuren- en logo verwerkt in de vormgeving. De app wordt daardoor echt onderdeel van het bedrijf. De bedrijfsleider heeft bovendien inzicht in extra statistieken, zoals totaal gelopen tijd en ommetjes.

Meer over Ommetje Bedrijven lees je hier: https://www.hersenstichting.nl/ommetjebedrijven/

• Wat krijg ik bij Ommetje Bedrijven?

Met Ommetje Bedrijven gaan verschillende afdelingen de strijd met elkaar aan. Ook worden jullie bedrijfskleuren- en logo verwerkt in de vormgeving. De app wordt daardoor echt onderdeel van het bedrijf. De bedrijfsleider heeft bovendien inzicht in extra statistieken, zoals totaal gelopen tijd en ommetjes.

Daarnaast ontvangen jullie een leuke, activerende toolkit. Hierin staat een uitgebreide uitleg over de app en hoe de competitie intern aan te aanjagen. In de toolkit zitten ook video’s van Erik Scherder en visuals voor op de sociale, interne kanalen van jullie bedrijf.

• Is de app in het Engels beschikbaar?

Ja. De app is in het Nederlands en Engels beschikbaar.  De app is alleen te downloaden in Nederland.

• Is de toolkit in het Engels beschikbaar?

Ja. De toolkit is in het Nederlands en Engels beschikbaar.

Als je de toolkit in het Engels wilt ontvange, stuur even een bericht via het contactformulier.

De app is alleen te downloaden in Nederland.

• Kan ik Ommetje introduceren binnen onze organisatie?

Zeker! Meer informatie lees je hier: https://www.hersenstichting.nl/ommetjebedrijven/.

Voor vragen kan je contact met ons opnemen.

• Ik wil na aanmelding niet direct starten met Ommetje. Wat moet ik doen?

We adviseren jullie de unieke teamcode pas te communiceren met medewerkers op het moment dat de interne competitie start. Alleen op die manier heeft iedereen de kans tegelijkertijd te starten. Wel zo leuk!

Ja. De toolkit is in het Nederlands en Engels beschikbaar.

De app is alleen te downloaden in Nederland.

Voor vragen kan je contact met ons opnemen.