Bestuurderswisseling bij Hersenstichting

Bestuurderswisseling bij Hersenstichting

Directeur Herman de Haan vertrekt bij de Hersenstichting. De verfijning en implementatie van de meerjarenstrategie zal worden uitgevoerd onder leiding van een nieuw aan te trekken directeur.

De heer De Haan heeft de afgelopen jaren de fundamenten gelegd voor de verdere groei van de Hersenstichting met de daarbij passende inrichting van de organisatie en aandacht voor naamsbekendheid en fondsenwerving. De Raad van Toezicht is hem zeer erkentelijk voor zijn inspanningen. Herman de Haan wordt directeur/bestuurder bij de KNSB.

Inmiddels is een begin gemaakt met de werving van een nieuwe directeur. Tot het moment van een meer permanente invulling zal Sigrid Baas op interim-basis leiding geven aan de Hersenstichting.

1 op de 4

Eén op de vier mensen in Nederland heeft een hersenaandoening. Het is de droom van de Hersenstichting om het lijden veroorzaakt door hersenaandoeningen te voorkómen, te verminderen en te stoppen. Zodat mensen langer leven met meer kwaliteit. Meer dan 110.000 donateurs dragen daar nu al aan bij.