Samen met bekende Nederlanders, onze supporters én onze ambassadeurs roepen we iedereen op een lintje te bestellen en uit te dragen. Zodat we samen meer erkenning, begrip en solidariteit tonen voor iedereen die dagelijks moet leven met de impact van een hersenaandoening én de vaak onzichtbare gevolgen hiervan.

Doe mee en toon je begrip!

Bestel het roze ‘lintje voor begrip’ en draag het hoe en waar je maar wilt! Je mag zelf bepalen hoe je het lintje draagt. Even geen inspiratie? Bind het om je pols als armband, draag het als haarband of als een bandana. Alles kan en alles mag!

Deel het op social media!

Ben je actief op social media? Maak dan een foto van jezelf met het lintje, tag ons en voeg de volgende hashtags toe: #OnzichtbareGevolgen en #SamenVoorBegrip. Dan kunnen we jouw foto op onze social media kanalen delen!

* Let op! Heb je je aangemeld voor de Hersenstichting Sunset Walk? Dan zit het lintje al in je welkomstpakket. Je hoeft dit dan niet apart te bestellen.

** Het lintje is dit jaar roze! Het paarse lintje van vorig jaar is niet meer verkrijgbaar. Je kunt het paarse lintje natuurlijk wel nog gebruiken om aandacht te vragen voor de onzichtbare gevolgen van een hersenaandoening!

Kijk hier voor meer informatie over: