Loterijen

Loterijen

VriendenLoterij

Speel mee met de VriendenLoterij en word vriend van de Hersenstichting.

De VriendenLoterij steunt maatschappelijke initiatieven die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven, zodat zij voluit mee kunnen doen in de samenleving en een volwaardig leven kunnen leiden. Ook steunt zij mensen in hun ambitie om een bijdrage aan de maatschappij te leveren. Loterijdeelnemers hebben de mogelijkheid om voor een zelfgekozen goed doel mee te spelen. Inmiddels speelt bijna een half miljoen Nederlanders mee voor 49 goede doelen en ruim 3.200 clubs en verenigingen in Nederland. Sinds 1998 is ruim € 730 miljoen aan goede doelen geschonken.

Sinds 2004 heeft de Hersenstichting al een bijdrage ontvangen van € 11.838.444.

Draagt u de Hersenstichting een warm hart toe en maakt u ook graag kans op leuke prijzen? Speel dan mee met de VriendenLoterij. Iedere trekking maken deelnemers kans op ruim honderdduizend prachtige prijzen. Wat dacht u van een Volkswagen Polo én € 10.000 (indien u meespeelt met de Jackpotbonus), een grote geldprijs, fantastische vakanties of vele andere mooie keuzeprijzen?
Activeer hier uw lot en speel mee.

De VriendenLoterij verhoogt per januari 2017 de lotprijs met € 0,25. Deelnemers die meespelen met de Jackpotbonus betalen € 13,50 per trekking inclusief Jackpotbonus van    € 0,50. Er zijn veertien trekkingen per jaar waarvan twee zonder Jackpotbonus. Zonder Jackpotbonus is de lotprijs € 13 per trekking exclusief Jackpotbonus van   € 0,50 . De nieuwe lotprijs geldt voor bestaande deelnemers en nieuwe deelnemers.  Alle deelnemers worden persoonlijk geïnformeerd en is er minimaal één contactmoment waarin de prijsverhoging gecommuniceerd wordt. De VriendenLoterij informeert haar deelnemers  zes weken van te voren.

Meer informatie?
Lees hier meer over de VriendenLoterij.

Hersenstichting wint altijd met Lotto

De Lotto ondersteunt het werk van 19 goede doelen op het gebied van sport, cultuur, maatschappelijk welzijn en volksgezondheid, waaronder de Hersenstichting. Alle winst van Lotto en de andere merken van De Lotto (Toto, Lucky Day, Krasloten en Eurojackpot) gaat al ruim vijftig jaar naar deze goede doelen.

Al sinds de oprichting van de Hersenstichting krijgen we een jaarlijkse bijdrage van de Lotto, die zelf in 1961 is opgericht. In 2012 bedroeg die € 371.920.

Lotto spelen is leuk en eenvoudig. U kiest zes getallen en een Jackpotkleur. Hiermee maakt u wekelijks kans op de miljoenenjackpot van minimaal € 7,5 miljoen. En dat voor maar € 2!
Dus ook als u geen prijs wint, dan wint de Hersenstichting altijd.

Lotto. Dat is WinWin!

Steunt u ook de Hersenstichting? Speel dan Lotto!