Samen met bekende Nederlanders, onze supporters én onze ambassadeurs roepen we iedereen op een lintje te bestellen en uit te dragen. Zodat we samen meer erkenning, begrip en solidariteit tonen voor iedereen die dagelijks moet leven met de impact van een hersenaandoening én de vaak onzichtbare gevolgen hiervan.

Doe mee en spreek je uit!

Download de toolkit op deze pagina en spreek je uit op social media! Plaats één van onze voorbeeldposts op je eigen socials en voeg onze hashtags toe. Ben je een beetje technisch? Plaats dan je eigen foto in onze campagne afbeelding en inspireer je familie en vrienden. Zo kunnen we samen meer erkenning, begrip en solidariteit tonen voor iedereen die dagelijks moet leven met de impact van een hersenaandoening.

Wat zit er in de toolkit?

• Een toelichting over onze campagne.
  • Een instructieblad met een korte uitleg over hoe je mee kan doen aan de campagne.
  • ​Voorbeeld teksten en afbeeldingen die je kunt plaatsen op je social media (Twitter, Instagram, Facebook en LinkedIn)
  • Een afbeelding voor social media waar je een foto van jezelf in kunt plaatsen.
  • Onze campagne hashtags die je kunt toevoegen aan je social media berichten.

Kaartje | Overprikkeling

Overprikkeling komt veel voor bij hersenaandoeningen en heeft een enorme impact. Het kan leiden tot klachten als vermoeidheid, overgeven en hoofdpijn. Of het kan de klachten die je al hebt door een hersenaandoening erger maken….

Kaartje | Vermoeidheid

Naar schatting krijgt meer dan de helft van de mensen met een hersenaandoening met vermoeidheid te maken. De impact van vermoeidheid op dagelijkse bezigheden zoals werk en hobby’s is groot. Niet alleen voor de patiënt,…