Uitzending CMC over hersenletsel - Hersenstichting
Uitzending CMC over hersenletsel

Uitzending CMC over hersenletsel

Traumatisch hersenletsel, wat is dat? Dit onderwerp is afgelopen zondag 21 januari, tijdens de eerste aflevering van de ziekenhuisserie Centraal Medisch Centrum (CMC), behandeld. De Hersenstichting is één van de acht gezondheidsfondsen die een medisch thema ondersteund in de tiendelige serie van RTL 4.

U kunt de serie, die op zondag om 22.00 uur wordt uitgezonden bij RTL 4, terugkijken op de website van Centraal Medisch Centrum. In de serie spelen onder andere Victor Löw, Renée Soutendijk, Lieke van Lexmond, Victoria Koblenko en Susan Visser een rol.

Medische thema’s

De verhaallijnen van CMC zijn gebaseerd op realistische medische thema’s die worden ondersteund door acht gezondheidsfondsen: Alzheimer Nederland, de Hersenstichting, KWF Kankerbestrijding, het Diabetes Fonds, het Prinses Beatrix Spierfonds, het Reumafonds, het Oogfonds en het Epilepsiefonds. In de serie komen medische onderwerpen aan bod die gaan over het werk van deze fondsen. Zij worden allen gesteund door de VriendenLoterij.