Als vermogensfonds of (familie)stichting kunt u een belangrijke bijdrage leveren aan ‘gezonde hersenen voor iedereen’. Samen kunnen we investeren in baanbrekende oplossingen die hersenaandoeningen helpen voorkomen, afremmen of genezen.

De Hersenstichting beschikt continue over interessante (onderzoeks)projecten waaraan u als fonds een bijdrage kunt leveren en waaraan u uw naam kunt verbinden. Ook u kunt door middel van uw eigen (familie)stichting of vermogensfonds geoormerkt bijdragen aan baanbrekende, nieuwe oplossingen die levens redden en herstellen.

Meer informatie

Wilt u het verschil maken en meer weten over de mogelijkheden? Neem dan telefonisch contact op met Ellen Janssens, via 06 20 99 53 77 of stuur een e-mail.