Ga direct naar vragen en antwoorden over:

Deur-aan-deur collecte:

• Gaat de Hersenstichting collecteweek door?

De collecte gaat wél door in de week van 1 tot en met 6 februari, maar dan volledig online. Vanwege de huidige situatie in Nederland door het coronavirus en de verlenging van de lockdown, hebben wij besloten dit jaar in de eerste week van februari niet huis-aan-huis te collecteren. De gezondheid van onze collectanten en gevers aan de deur staat voor ons als gezondheidsfonds vanzelfsprekend voorop. En dat heeft grote gevolgen. Het geld dat we normaliter met de collecte ophalen hebben we hard nodig om te voorkomen dat hersenaandoeningen straks de grootste ziekte van Nederland zijn. Iedereen kan eenvoudig en veilig een online collectebus aanmaken en delen met vrienden en familie via onder meer WhatsApp, Facebook, Twitter en e-mail.

• Kan ik ook online collecteren?

Ja dat kan. Maak hier een digitale collectebus aan en vraag vrienden, familie en online netwerk om een donatie.

• Welke manieren van collecteren zijn er dit jaar

Dit jaar is de collecte volledig online. Vanwege de huidige situatie in Nederland door het coronavirus en de verlenging van de lockdown, hebben wij besloten dit jaar in de eerste week van februari niet huis-aan-huis te collecteren. De gezondheid van onze collectanten en gevers aan de deur staat voor ons als gezondheidsfonds vanzelfsprekend voorop. Maak een online collectebus aan en vraag je familie, vrienden en online netwerk om een donatie.

Online collecte: