Zo werkt online collecteren

Stap 1: Maak jouw eigen online collectebus

Een online collectebus maak je op onze speciaal beveiligde omgeving van Digicollect. In 2 minuten heb jij jouw online collectebus.

Kies voor profiel aanmaken via e-mail of Facebook:

• Doorgaan met e-mail adres:
    Kies zelf de profielnaam en foto. De meeste mensen gebruiken hun voor- en achternaam. Kies een mooie foto van jou en diegene voor wie je collecteert. Ook een foto van jezelf is helemaal prima. Liefst eentje waarbij je de camera inkijkt.
  • Doorgaan met Facebook:
    Het aanmaken van een profiel via Facebook is heel eenvoudig. Jouw e-mail, naam en profielfoto worden automatisch geselecteerd.

Bekijk ook onze instructie-video:

Stap 2: Laat weten waarom je collecteert

Voor wie collecteer jij? Veel mensen collecteren voor familie of vrienden met een hersenaandoening. Of omdat ze graag geld geven voor belangrijk hersenonderzoek. Vertel jouw verhaal.

Stap 3: Deel met vrienden

Klaar! Tijd om jouw bus te delen met vrienden of familie. Tip: stort eerst zelf wat geld in je bus en deel deze daarna via WhatsApp of Facebook.

Voordelen online collecteren

Makkelijk

Met een online collectebus bereik je eenvoudig nog meer mensen. Bijvoorbeeld jouw familie, vrienden en kennissen die niet in de buurt wonen, maar je wel willen steunen.

Snel

In 2 minuten maak je een online collectebus aan. Gewoon vanuit je luie stoel.

Veilig

Jouw ingezamelde geld staat veilig op een speciale, beveiligde omgeving. Alleen jij kunt inloggen met je eigen password of via je Facebook-account.

Waarom online collecteren?

Door te collecteren zamelen we geld in voor belangrijk hersenonderzoek, betere voorlichting en betere zorg. 1 op de 4 mensen heeft een hersenaandoening. Hersenaandoeningen zijn helaas hard op weg de grootste ziekte van Nederland te worden. Dit moet stoppen. Want een hersenaandoening zet je leven op z’n kop. En vroeg of laat raakt het ons allemaal. Help ons hersenen gezond te houden.

Lees meer over waarom collecteren zo belangrijk is.

Wanneer online collecteren?

Onze collecteweek was dit jaar van 1 februari t/m 6 februari. Maar online collecteren kan het hele jaar door. De bussen die zijn aangemaakt blijven het hele jaar bestaan. Dus doneer in één van de bestaande bussen of maak alsnog zelf een online collectebus aan!

Tips voor online collecteren

Online collecteren is makkelijk, snel en veilig. We helpen je graag op weg met deze tips over collecteren.