Missie 538 voor de Class geslaagd!

In de week voor Kerst organiseerde Radio 538 een tweede editie van ‘Missie 538’. Ze kwamen in actie voor maar liefst twaalf goede doelen, waaronder het project de Class van de Hersenstichting.

Dankzij alle luisteraars, bekende vrienden van 538, artiesten en collega’s voor én achter de schermen, hebben ze alle missies voor de twaalf verschillende goede doelen in één week gehaald. Voor de Class heeft Missie 538 een mooi bedrag van ruim €46.000,- opgeleverd. De cheque werd overhandigd aan Merel Heimens, directeur van de Hersenstichting. Veel dank aan Radio 538 en iedereen die de missie voor de Class hebben laten slagen!

In deze video vertelt Hester haar verhaal en ervaringen uit de Class en waarom dit traject zo belangrijk voor haar is geweest. Annemarie van der Sar vertelt waarom zij en Edwin de Class hebben opgezet. De Class is een traject waarbij jongeren met niet-aangeboren hersenletsel (NAH) een jaar lang intensieve, persoonlijke begeleiding en talentontwikkeling krijgen. Met als doel een passende baan te vinden en weer mee te doen in de maatschappij.