Ouder Kind Dag 2022

Op zaterdag 24 september 2022 organiseert de Hersenstichting bij de KNVB in Zeist de Ouder Kind Dag; een speciale dag voor kinderen met een hersenaandoening en hun ouders, broers en zussen. Met de Ouder Kind Dag willen wij zorgen dat kinderen met een hersenaandoening kunnen participeren met plezier en lotgenoten kunnen ontmoeten van dezelfde leeftijd.

Tijdens het evenement zullen de kinderen een dynamisch en leuk buitenprogramma volgen onder professionele begeleiding en lotgenoten van dezelfde leeftijd ontmoeten. Voor de ouders hebben we een interactief programma ontwikkeld met interessante workshops.

De Ouder Kind Dag is de plek voor kennisdeling, professioneel advies en ontmoetingen met andere gezinnen.

• De Ouder Kind Dag is voor kinderen tussen de 5 en 16 jaar.
  • Het kinderprogramma is aangepast voor kinderen van 5 t/m 12 jaar en voor de oudere kinderen.
  • Broertjes en zusjes mogen mee!
  • De Ouder Kind Dag is gratis en de lunch is inbegrepen.
  • Aanmelden kan t/m vrijdag 2 september. We hebben een beperkt aantal plekken, dus vol = vol

Ouder Kind Dag 2023

In 2023 vindt de Ouder Kind Dag plaats op zaterdag 16 september. Meer info en aanmelden:

Blog Valesca over Ouder Kind Dag 2022

Valesca: “Vandaag werd er alleen gedacht in mogelijkheden en elk kind deed mee op zijn manier.

Broertjes en zusjes die ook even lekker kunnen genieten. Ook voor deze groep was er de aandacht want ook dat verdienen ze zo!”

Blog Kelly over Ouder Kind Dag 2022

Kelly: “De dag dat ze even niet anders zijn dan anderen, iedereen is gelijk.

De jongens hebben een fantastische dag gehad met veel leuke spellen in de buitenlucht in teamverband.”