Wandel de Alternatieve Vierdaagse voor jezelf én voor hersenpatiënten

Wandel jij de laatste tijd veel om je hersenen gezond te houden? En wil jij met al die kilometers je inzetten voor mensen met een hersenaandoening? Dan is de Alternatieve Vierdaagse van 21 t/m 24 juli 2020 iets voor jou!
Iedereen in Nederland kan hieraan meedoen, zonder loting! En de deelname is gratis.

Nu de Nijmeegse Vierdaagse vanwege de coronamaatregelen niet doorgaat, is er door de Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) een Alternatieve Vierdaagse bedacht.

Tijdens de Alternatieve Vierdaagse kun je met de wandel.nl-app jouw afstand kiezen, je eigen route plannen en in jouw eigen omgeving de Vierdaagse lopen. Naast de bekende 30, 40 en 50 km is speciaal voor deze editie ook 10 en 20 km toegevoegd als optie. In de app worden jouw afgelegde kilometers van 21 tot en met 24 juli 2020 geregistreerd én word je beloond met een uniek aandenken, ontwikkeld voor deze speciale editie.

Hoe kom je in actie voor de Hersenstichting?

• Meld je eventueel aan via De Alternatieve Vierdaagse (is niet verplicht, maar wel nodig als je hun wandel-app wilt gebruiken).
  • Start een actie op onze actiewebsite om donaties in te zamelen.
  • Deel jouw actiepagina met familie en vrienden en laat zo weten dat je in actie komt voor de Hersenstichting!

Veel succes en plezier met wandelen.

Wandelen houdt je hersenen gezond

Elke dag een wandeling maken is belangrijk voor je fysieke en mentale gezondheid. Je krijgt meer productiviteit en energie. Ook helpt het je te onthaasten en verbetert het je creativiteit.

Dus trek de wandelschoenen aan!